Přihlášených týmů

15
 

Do I.Questu 2024 zbývá

Poslední komentáře

I.Quest 2016  - mini reportáž týmu MR

Předem nám dovolte znovu poděkovat celému organizačnímu týmu. Díky! Tento ročník byl pro nás snadnější než všechny předchozí, ale přesto vydařený a velmi zábavný. Je skvělé, že tato soutěž existuje a doufáme, že v tom budete pokračovat.

Trailer:
Díky za GPS souřadnice ve fotkách z BlackBerry, to pomohlo na stanovení vektoru pohybu na mapě a zúžilo vyhledávání. Celkově jsme tomu věnovali tak 30 hodin času a kromě foto kozy a průjezdu Jerusalemem jsme všechno našli.

PETka:
Tady jsme šli s davem na rozhlednu.

Bifid:
Nejdříve jsme odjeli na klidné místo k luštění. Tam jsem zjistil, že v našem autě nejde wifi. Já jsem se pustil do opravy a ostatní začali hledat 100 let starou šifru. Wifi jsem opravil a v tom momentě jsme našli i řešení. Vybaveni dalekohledy a buzolou jsme dojeli zpět k rozhledně a vyšplhali nahoru. Bohužel jsme nic neviděli a tak jedno auto vyrazilo hledat do terénu, tam už to zafungovalo a první QR bylo nalezeno. Pak jsme chybně hledali druhé QR opět z rozhledny, ale poté co jsem si vzpomněl, že Houba je letec, jsme přešli do režimu přibližovacího vektorování a další QR v poli našli po pár minutách.

Dráček:
Z traileru bylo jasné, že je to Svatá Anna tak se tam vydalo jedno auto. Naše posádka jela pro DHLku a pak na most. Od DHL jsme získali minci, se kterou jsme měli kliku, jelikož do dneška nezčernala. Něžnější část posádky začala vystřihovat v krabici nalezenou slepovánku, bohužel jsme však nedočetli její nápovědu celou a tím jsme přišli o cenný čas u posledního úkolu, což nás stálo vítězství.

Poznámka DHL: I přes vyhrožování nic nevydal dříve a dokonce se před náporem lidí zavřel do auta ... :)

Most:
Předně se omlouvám se za zničené lano, jehož prodření jsem svým nápadem zapřáhnout místo lidí auto s koulí způsobil, stejně to bylo k ničemu. Naštěstí pár minut před příjezdem auta s kódem ženu napadlo, co se bude dít a tak jsem připravil kameru a pak již jen čekal a bavil se zmatkem některých týmů.

Pekelná čísla:
Na místě jsme to našli celkem snadno, avšak luštění totálně selhalo. Zkoušeli jsme v tom hledat morseovku převodem přes true-false a podobné kraviny. Nakonec jsme potupně museli počkat na time-out. Pak již jen najít kámen a pryč.

Hra:
Díky traileru jsme jeli na předem zadaný bod v navigaci a začali stoupat do schodů. To nás zachránilo! Díky postupu odspodu jsme totiž zkoumali i všechny odbočky ze schodů a tak našli i dveře do kaple. Po vyřazení dalších nalezených dveří, kde byli jiní bubáci, nebo chyběl spodní rohový bubák, jsme již pomocí Excelu našli řešení. Google napověděl, kam si vydat dále.

Mince 3:
Z příkazu jet uvnitř mapy soutěže nám došlo, že máme hledat něco u silnice a tak jsme objevili třetí minci. Tu jsme nakonec vůbec nepoužili a jen nás tato zajížďka stála čas, který nakonec chyběl.

Dva ďáblové:
Po dotazu u místního obyvatele bylo nalezení místa otázkou pár minut a tak jsme obratem pokračovali dále na Makovou horu, rozpoznanou z traileru, ta jediná pasovala na popis v zadání.

Kde to asi je:
Zde jsme opět měli kliku, jelikož moje žena pomáhala s výrobou slepeckých pomůcek a tak to pro ni byla rutina. Po lehkém boji s prefixy, kde nám pomohlo „IQ: „ v textu, jsme tak louskli Brailleovo slepecké písmo a jeli dolů na hřbitov.

Ostrava:
Bratr vykřikl „To znám, to je Ostravská Java“. Po chvíli hledání na Internetu jsem díky LTE v mžiku stáhl 200MB velké JDK a další bižuterií. Po úpravě pár skriptů, kompilaci a spuštění tak bylo celkem rychle jasno.

Ďáblův pisoár:
Díky traileru jsme šli opět najisto. Vlastně půlka týmu jela naštěstí autem terénní vložku a díky tomu jsme měli v dohledu od kamene auto s balíkem vody a nějakou Kofolou. Pak už bylo jen třeba jednoho prezervativu, hodně žvýkaček a rukou. Kód UVPOMŮŽE mne lehce zmátl, ale ostatní mne naštěstí odradili od snahy se na místo vracet s UV světlem.

Video: http://www.streibl.cz/I.Quest-2016/VID_20160716_123645.mp4

Šachovnice
Na šachovnici jsme již utratili minci a s Excelem dostali kýžený text.

Kde to asi je? Podruhé:
Díky traileru bylo opět okamžitě jasno. V Dalskabátech jsme se pro jistotu rozdělili. Zatímco jedno auto šlo hledat faru, která se následně ukázala jako neexistující, tak já se ženou jsme přes pole dojeli k mlýnu a tam našli kód. Po opětovném shledání ve Stěžově jsme se pustili do dalšího úkolu.

Loutkové divadlo:
Bohužel webovky sněmovny byly dole a tak jsme přesně nevěděli, kdo tam sedí. Schwarzenberská hrobka známá z traileru a zakoupená nápovědu s fajfkou nám však jasně řekli kam dále.

Poslední:
Bohužel jsme si nepřečetli instrukce na papíře s vystřihovánkou a tak jsme na místě proseděli více jak čtyři hodiny hledáním nenaleznutelného, ale alespoň jsme měli konečně ve dvě odpoledne oběd. Zde musíme poděkovat vítěznému týmu. Ten se po několika hodinách pozorování našeho utrpení  smiloval a zeptal se, jestli máme opravdu správně přečtené zadání k nápovědě. Po přečtení zadání a chvíli klení bylo rozluštění docela přímočaré. Stačilo najít bednu na vyhlídce, vyškrtat barevné dlaždičky a měli jsme finální kód.

Celkově nám velmi pomohlo nalezení skoro všeho z traileru a také se nám vyplatilo vzít dvě auta. To nám uspořilo mnoho času při time-outu ve Svaté Anně, kam se mohla část týmu vydat okamžitě, zatímco druhá část řešila DHL a most.

Poučení pro příště: Všechno přečíst 2x a pak ještě alespoň jednou.

Přihlášení

Seznam galerií